Učenici predmetne nastave s učiteljicom informatike, Martinom Majetić, uključili su se 7. – 22. listopada u obilježavanje Europskog tjedna programiranja.
Zašto? Pročitajte u nastavku.
Riječ je o društvenoj inicijativi koja slavi kreativnost, rješavanje problema i suradnju kroz programiranje i tehnološke aktivnosti. Cilj ove inicijative je učiniti programiranje vidljivim, pokazati mladima, ali i odraslima, kako programiranjem realizirati ideje. Budući je jedan od ciljeva Tjedna programiranja isti približiti mladima, učenici su ponovili stečeno znanje u vizualnom programskom jeziku Scratch.
Učenici 6. r. razvijali su svoje matematičko razmišljanje, trebali su pogoditi zamišljeni broj i odgovarati na pitanja koja potiču matematičko rasuđivanje. Potom je uslijedilo kreiranje igre Pogodi broj u Scratchu.
Učenici 5., 7. i 8. r. tijekom Tjedna programiranja postali su istraživači. Prvo su trebali obojati predložak prema smjernicama, a potom ‘dekodirati’ crtež. Isti crtež potom su crtali u PixilArtu (besplatnom programu za stvaranje pikselne umjetnosti).
Tijekom tjedna smo se zabavili i razvijali svoju inovativnost i maštovitost, što je i cilj ove inicijative. U nastavku pogledajte kako smo obilježili Europski tjedan programiranja na satovima informatike.
https://vimeo.com/876813487?share=copy
Pogodi broj – tablica množenja (A.P., 6. razred)
https://scratch.mit.edu/projects/909593441
priredila: Martina Majetić